Zupa krem pomidorowo cukiniowa z grzankami

Tym razem zupa w 2 odsłonach. Dla dzieci zupa była z grzankami, a dla nas z owocami morza. Jeden i drugi dodatek świetnie się skomponowały ze sobą smakowo.
Jako pierwsza zupa z grzankami.
Składniki: ok 1 kg mięsa (ja lubię łopatkę), 3 marchewki, 1 pietruszka, kawałek selera, ok 1,5 kg pomidorów, 5 sztuk cukinii, kawałek kalafiora, sól, pieprz do smaku, grzanki.
Przygotowanie: Do garnka wkładamy mięso i gotujemy do miękkości. Następnie wyjmujemy je, a w wywarze gotujemy pokrojone warzywa, solimy i pieprzymy do smaku. Gdy warzywa są miękkie zdejmujemy z kuchni i blendujemy. Stopień rozdrobnienia należy do Was, ja tym razem zblendowałam dosyć mocno. Zupę nalewamy do talerzy (w moim przypadku była to miseczka dziecka) i układamy połamane grzanki. Grzanki można zrobić samemu lub kupić, ja tym razem miałam grzanki kupne z dodatkiem oregano i suszonych pomidorów.
Ugotowane mięso z zupy świetnie sprawdza się jako wędlina do kanapek.   






Warzywa psiankowate 2015Warzywa psiankowate 2015Pora na pomidora!












Komentarze

  1. Uwielbiam pomidorówki, ale wersji z cukinią jeszcze nie próbowałam.
    Witam w akcji pomidorowej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa wersja pomidorówki. Dziękuję za dodanie do akcji psiankowatej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam bo cukinia z pom idorami super sie komponuje, a zupka wychodzi pyszniutka :) Witam w akcjach :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz