Placuszki z serka waniliowego z bananem

Szał na placuszki na śniadanie trwa. Postanowiłam urozmaicić je i dodać serka waniliowego.

Składniki: 1 banan, kilka łyżek serka homogenizowanego waniliowego, cukier ciemny (odrobinka, ale można też pominąć), 1 jajko, mąka (tyle aby uzyskac konsystencje gęstej śmietany).
Przygotowanie: banana rozgniatamy widelcem, dodajemy serek, jajko, cukier i razem mieszamy widelcem. Na koniec dodajemy mąki i mieszamy. Nakładamy na patelnie i smażymy na złoty kolor z obu stron. Podajemy same lub z dowolnym dodatkiem dżem, krem czekoladowy, miód. U mnie część była z dżemem jeżynowym , a do popicia kawa Inka.
Trudno mi podać szczegółowy przepis, bo serek i mąkę dodawałam na oko.




Waniliowy Weekend VIIWaniliowy Weekend VII

Komentarze

  1. przyznam, że nigdy nie robiłam, ale smacznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są smaczne i szybkie do zrobienia. W sam raz na śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz