Zupa pomidorowa z serduszkiem

Żeby nie serduszko, pewnie tego wpisu by nie było, ale musiałam Wam TO pokazać.
Chore dziecko zapytane o to co chce na obiad odpowiedziało, że pomidorówkę. W sumie mogłam się nie pytać, bo byłam na 95% pewna, że powie pomidorówka. Jeszcze jakieś 1,5 roku temu byłby żurek, teraz się zmieniło. Po zrobieniu bulionu, odkręcam butelki z sosem pomidorowym, podnoszę wieczko i co widzę ... serduszko ... mina moja i dzieciaków, które mi towarzyszyły przy gotowaniu bezcenna :)
Składniki: mięso np. łopatka, marchewka, pietruszka, seler, cebula, koncentrat pomidorowy (ja daję albo z kartonu albo passate ze słoików, no chyba że robię latem to wtedy ze świeżych pomidorów), pieprz w ziarnkach, ziele angielskie, liść laurowy.
Przygotowanie: mięso umyć włożyć do garnka. Warzywa umyć, obrać, włożyć do mięsa, dołożyć przypraw, zalać wodą i nastawić na gotowanie. gdy mięso i warzywa będą miękkie, wyjąć je, a do wywaru dolać przecier/passatę. Zagotować. Podawać z ryżem lub makaronem i ewentualnie śmietaną.


Komentarze