Nestle Cheerios Oats - testowanie ze Streetcom

Udało mi się dostać do kolejnej kampanii Streetcom . Tym razem w naszym domu zagościły płatki śniadaniowe w wersji dla dorosłych Nestle Cheerios Oats. Płatki te to mieszanina płatków Nestle Cheerios oraz platków z pełnoziarnistego owsa. Wg producenta płatki te mają nam pomóc w obniożeniu cholesterolu dzięki zawartemu w owsie betaglukanowi . Płatki występują w dwóch wariantach: bez dodatków oraz z cynamonem. Jeśli chodzi o płatki bez dodatków mnie nie rzuciły na kolana ot zwykłe płatki, natomiast wersja cynamonowa dużo bardziej przypadła mi do gustu. Minusem obydwu wariantów jest to, ze bardzo szybko nasiąkają mlekiem co sprawdziło moje dziecko. Ja wolę wszelkie płatki z jogurtem i taka forma podania ich sprawdza się o wiele lepiej. jedząc je należy jednak pamiętać, że są to płatki o takiej jak zawsze kaloryczności, więc nie zachęcam dospożywania ich w dużej ilości w walce z podwyższonym cholesterolem, ponieważ może i cholesterol nam się obniży, ale na pewno waga nam podskoczy.


Komentarze