Somersby - testowanie ze Streetcom

Dawno temu, bo pod koniec marca zostałam ambasadorką piwa Somersby w firmie Streetcom. Jak to sie zawsze dzieje najpierw przeszłam przez proces doboru ambasadora: wypelnienie ankiety, potwierdzenie adresu i oczekiwanie na wyniki. Udało się. Kilka dni po mailu potwierdzającym zakwalifikowanie sie do kampanii otrzymałam paczkę. Paczka była sporych rozmiarów, a zawartość mile mnie zaskoczyła. Oprócz piwa do testowania były karty do gry, szklanka, smycz, wizytówki, Karta Ambasadora oraz ulotki informacyjne.

Somersby to napój piwny o smaku jabłkowym. W jego skład wchodzi 45% piwa i 55% napoju o smaku jabłkowym i ma 4,5% zawartości alkoholu. jego producentem jest koncern Carlsberg Polska. Somersby jest na rynku od połowy marca 2012,a działania marketingowe opierają się o postac Lorda Somersby.

Większość opinii jaka do mnie docierała w czasie testowania i smakowania było pozytywnych. Osoby zachwalały:
- świeży i orzeźwiający smak, 
- intensywny smak jabłek,
- brak wyczuwalnej goryczki typowej dla piwa,
- to że Somersby nie jest przesłodzony,
- idealny na letnie dni
- podane z lodem smakuje jak oranżada z nutką alkoholu.

Ja osobiście uważam Somersby za najlepszy napój piwny. 

Dodatkową niespodzianką od Lorda Somersby jest zniżka do sieci Multikino nabilety na dowolne seanse.

Jeżeli ktoś chciałby dołączyć do grona Ambasadorów Streetcom zapraszam do rejestracji pod tym linkiem


Komentarze