Muffinki cynamonowe z czekoladą

Kolejny przepis  z książki "Muffiny. Małe, ale za to przepyszne".

Składniki: 12 papilotek, 250 g mąki, 2 łyżeczki cynamonu, 2 łyzeczki proszku do pieczenia, 1/2 łyżeczki sody, 1 jajko, 130 g cukru (ja dałam ciemny Demerara), 80 ml oleju roślinnego, 250 g jogurtu naturalnego, 75 ml zimnej kawy ( zrobiłam podwójne espresso), 12 kostek czekolady (ja dałam 60%).

Przygotowanie: Piekarnik nagrzać do 180 stopni. Papilotki umieścić w zagłębieniach formy na muffinki. Mąkę zmieszać z cynamonem, proszkiem do pieczenia i sodą. jajko rozmącić, wymieszać z cukrem, olejem, jogurtem i kawą. Dopłynnych składników dodać suche i meszać dotąd, aż się połączą. Papilotki wyłozyć połową ciasta i kostkami czekolady. Przykryć pozostałym ciastem. muffiny piec 20-25 minut na srodkowym poziomie piekarnika.


Komentarze