Ciasteczka z ciasta francuskiego na słono

W piatek pod piwko postanowiłam wykombinować coś z ciasta francuskiego i to był strzał w dziesiątkę. Małe ciasteczka na słono idealne na jeden kęs zrobiły furorę:)

Składniki: ciasto francuskie (ja wzięłam nie mrożone), kiełbasa, salami, ser żółty ( ja wzięłam Goude z Biedronki).
Przygotowanie: ciasto francuskie kroimy w małe prstokaty lub kwadraty i układamy na blachę wyłożoną papierem do pieczenia. Na każdy kawałek układamy kawałek wędliny i posypujemy startym żółtym serem.
To był mój pierwszy raz na słono z ciastem francuskim, ale na pewno nie ostatni. Kombinacji smakowych jest bardzo wiele więc jeszcze nie raz zagoszczą na naszym stole jako przekąska pod piwko czy winko. Mąż prorokował, że pod kiełbasą zrobi się zakalec, ale nic takiego się niestało.


Komentarze

Prześlij komentarz